Funzioni di u produttu
E duie superfici di u poligonu cuniculatu è a flange sò posizionate è serrate, furnisce una trasmissione straordinaria di torque elevata è una alta forza di curvatura chì risulta in un rendimentu di taglio eccellente è aumenta a produtividade.
Adupendu u posizionamentu PSC è u serramentu, hè una interfaccia ideale di l'uttellu di tornu per guarantisce una precisione ripetuta ± 0,002 mm da l'assi X, Y, Z, è riduce i tempi di fermu di a macchina.
U tempu di cunfigurazione è u cambiamentu di l'uttellu in 1 minutu, chì porta à un incrementu significativu di l'utilizazione di a macchina.
Custarà menu arnesi per processà cù l'usu di diversi arbureti.
Parametri di u produttu
À propositu di questu Articulu
Introducendu u portautensili di tornitura PSC SCLCR/L - u portautensili definitivu cuncepitu per rivoluzionarà e vostre operazioni di tornitura è aumentà a produtividade cum'è mai prima. Cù e so caratteristiche eccezziunali è a custruzzione di alta qualità, stu portautensili hè un cambiante di ghjocu in l'industria di machining.
U portautensili di tornitura PSC SCLCR/L hè custruitu per furnisce prestazioni è affidabilità eccezziunali. Creatu cù precisione è eccellenza, hè fattu di materiali di prima qualità chì assicuranu a durabilità è a longevità. Stu portautensili pò sustene l'applicazioni di taglio pesante, facendu adattatu per una larga gamma di operazioni di tornu. Sia chì travagliate cù metalli ferrosi, metalli non ferrosi, o ancu materiali resistenti à u calore, stu portautensili hè a vostra suluzione.
Con un design innovativo, il portautensili per tornitura PSC SCLCR/L offre una versatilità senza pari. U so sistema unicu di clamping permette di cambià l'utensili rapidu è faciule, minimizendu i tempi di inattività è maximizendu l'efficienza. U portautensili pò mantene in modu sicuru inserti di tornitura di diverse forme è dimensioni, offrendu più flessibilità è adattabilità à e diverse esigenze di lavorazione. Questa versatilità face un strumentu essenziale sia per operazioni di piccula scala sia per applicazioni industriali à grande scala.
Unu di i vantaghji chjave di u PSC Turning Toolholder SCLCR/L hè a so tecnulugia avanzata di cuntrollu di chip. Cù rompe chip posizionati strategicamente è canali di evacuazione di chip ottimizzati, stu portautensili assicura una rimozione efficace di chip, prevenendu l'accumulazione di chip è minimizendu u risicu di danni à l'utillita. Questu ùn solu migliurà u vostru prucessu di machinazione, ma ancu migliurà a finitura di a superficia generale di i vostri pezzi.
Un'altra caratteristica degne di nota di u PSC Turning Toolholder SCLCR/L hè a so eccezziunale stabilità è rigidità. U portautensili hè ingegneratu per furnisce una forza di serratura superiore, eliminendu ogni vibrazione indesiderata durante a lavorazione. Questu si traduce in una precisione di taglio mejorata è una usura ridotta di l'utensili, chì porta à una vita di l'utensili più longa è una precisione più altu in e vostre operazioni di tornu.
Inoltre, u PSC Turning Toolholder SCLCR/L hè cuncepitu per facilità d'usu è comodità di l'operatore. U so manicu ergonomicu furnisce una presa cunfortu, chì permette una manipulazione è un cuntrollu senza sforzu. U portautensili offre ancu un'eccellente accessibilità, assicurendu un impegnu lisu di l'utensili è un posizionamentu precisu. Stu disignu amichevule aumenta significativamente l'efficienza di l'operatore, riducendu a fatica è aumentendu a produtividade.
In cunclusione, u PSC Turning Toolholder SCLCR/L hè un portautensili di punta chì offre prestazioni è affidabilità senza pari. Cù e so caratteristiche eccezziunali, a versatilità è a tecnulugia avanzata, rivoluziona l'operazione di tornitura in l'industria di u machining. Investite oghje in u portautensili di tornitura PSC SCLCR/L è sperimentate un livellu completamente novu di precisione, produttività è efficienza in i vostri prucessi di lavorazione.
* Disponibile in sei dimensioni, PSC3-PSC10, Diametru. 32, 40, 50, 63, 80 è 100