lista_3

Pruduttu

Adattatore HSK à Psc (Segment Clamping)

ADATTATORE HARLINGEN HSK A PSC (SEGMENTAZIONE DI SEGMENTO) PER UTENSILI ROTANTI SOLAMENTE, PRESSIONE DEL REFRIGERANTE 100 BAR, INTERFACCIA ADATTATIVA DIREZIONE MACCHINA HSK A/C

PSC, in breve di gabbie poligoni per strumenti stazionari, hè un sistema di attrezzi modulari cù accoppiamentu poligonale chì permette un posizionamentu stabile è di alta precisione è un serramentu trà l'interfaccia di poligonu cunico è l'interfaccia di flange simultaneamente.


Funzioni di u produttu

Trasmissione High Torque

E duie superfici di u poligonu cuniculatu è a flange sò posizionate è serrate, furnisce una trasmissione straordinaria di torque elevata è una alta forza di curvatura chì risulta in un rendimentu di taglio eccellente è aumenta a produtividade.

Alta stabilità basica è precisione

Adupendu u posizionamentu PSC è u serramentu, hè una interfaccia ideale di l'uttellu di tornu per guarantisce una precisione ripetuta ± 0,002 mm da l'assi X, Y, Z, è riduce i tempi di fermu di a macchina.

Tempu di installazione ridutta

U tempu di cunfigurazione è u cambiamentu di l'uttellu in 1 minutu, chì porta à un incrementu significativu di l'utilizazione di a macchina.

Flessibile cù una modularità estensiva

Custarà menu arnesi per processà cù l'usu di diversi arbureti.

Parametri di u produttu

Adattatore Hsk à Psc (Segment Clamping)

À propositu di questu Articulu

Introducendu l'Adattatore HSK à PSC (Segment Clamping), a soluzione innovativa per l'integrazione perfetta di i sistemi di utensili HSK cù e macchine PSC. Stu adattatore d'avanguardia hè cuncepitu per furnisce una cunnessione affidabile è efficiente trà i portautensili HSK è e macchine PSC, assicurendu un rendimentu ottimale è precisione in l'operazione di lavorazione.

L'adattatore HSK à PSC presenta una custruzzione robusta è una ingegneria di precisione, chì u face adattatu per l'applicazioni di lavorazione pesante. U so designu di serratura di segmentu assicura una cunnessione sicura è stabile, minimizendu a vibrazione è aumentendu a precisione generale di u prucessu di machinazione. Stu adattatore hè compatibile cù una larga gamma di portautensili HSK, chì offre versatilità è flessibilità per diverse esigenze di lavorazione.

Unu di i vantaghji chjave di l'Adaptatore HSK à PSC hè a so capacità di simplificà u prucessu di cambiamentu di l'uttellu, riducendu i tempi di inattività è aumentendu a produtividade. Cù u so cuncepimentu amichevule, l'operatori ponu installà rapidamente è facilmente i portautensili HSK nantu à e macchine PSC, risparmiendu tempu preziosu durante i cambiamenti è l'installazione di l'utensili. Questa efficienza si traduce in un flussu di travagliu migliuratu è risparmiu di costi per l'operazioni di machining.

Inoltre, l'adattatore HSK à PSC hè ingegneratu per furnisce prestazioni eccezziunali è longevità, assicurendu un funziunamentu affidabile per periodi estesi di usu. A so custruzzione durabile è i materiali di alta qualità facenu una soluzione affidabile per ambienti di machinazione esigenti, chì furnisce risultati coerenti è precisi cù ogni usu.

In più di i so benefizii funziunali, l'Adaptatore HSK à PSC hè cuncepitu cun cumpatibilità è facilità d'integrazione in mente. Si interfaccia perfettamente cù e macchine PSC, chì permette un funziunamentu senza saldatura senza bisognu di mudificazioni o aghjustamenti estensivi. Questa capacità plug-and-play ne rende una soluzione pratica è pratica per i magazzini di macchine è i stabilimenti di fabricazione.

In generale, l'Adattatore HSK à PSC (Segment Clamping) hè un accessoriu di l'uttellu chì cambia u ghjocu chì aumenta e capacità di e macchine PSC, permettendu l'usu di i portautensili HSK. A so precisione, affidabilità è efficienza facenu un asset indispensabile per l'operazioni di machining mudernu, chì permette à l'imprese di ottene risultati superiori è maximizà a so produtividade.