Caratteristiche di u produttu
E duie superfici di u poligonu cònicu è di a flangia sò pusizionate è serrate, furnendu una trasmissione di coppia straordinaria è un'alta resistenza à a flessione chì si traduce in eccellenti prestazioni di taglio è in un aumentu di a produttività.
Adattendu u pusizionamentu è u serraggio PSC, hè un'interfaccia ideale per l'utensili di tornitura per garantisce una precisione ripetuta di ± 0,002 mm da l'assi X, Y, Z, è riduce i tempi di inattività di a macchina.
Tempu di messa in opera è di cambiamentu di l'utensile in 1 minutu, chì porta à un aumentu significativu di l'utilizazione di a macchina.
Custarà menu strumenti da processà aduprendu diversi mandrini.
Parametri di u produttu
À propositu di questu articulu
Presentazione di l'adattatore HSK à PSC (Segment Clamping), a suluzione innovativa per integrà perfettamente i sistemi di utensili HSK cù e macchine PSC. Questu adattatore d'avanguardia hè cuncipitu per furnisce una cunnessione affidabile è efficiente trà i portautensili HSK è e macchine PSC, assicurendu prestazioni ottimali è precisione in l'operazioni di machinazione.
L'adattatore HSK à PSC presenta una custruzzione robusta è un'ingegneria di precisione, chì u rendenu adattatu per applicazioni di machinazione pesanti. U so design di serraggio di segmentu assicura una cunnessione sicura è stabile, minimizendu e vibrazioni è migliorandu a precisione generale di u prucessu di machinazione. Questu adattatore hè cumpatibile cù una vasta gamma di portautensili HSK, offrendu versatilità è flessibilità per diverse esigenze di machinazione.
Unu di i principali vantaghji di l'adattatore HSK à PSC hè a so capacità di simplificà u prucessu di cambiamentu di l'utensili, riducendu i tempi di inattività è aumentendu a produttività. Cù u so design faciule d'utilizà, l'operatori ponu muntà rapidamente è facilmente i portautensili HSK nantu à e macchine PSC, risparmiendu tempu preziosu durante i cambiamenti di l'utensili è a cunfigurazione. Questa efficienza si traduce in un flussu di travagliu miglioratu è in un risparmiu di costi per l'operazioni di machinazione.
Inoltre, l'adattatore HSK à PSC hè cuncipitu per furnisce prestazioni è longevità eccezziunali, assicurendu un funziunamentu affidabile per periodi d'usu estesi. A so custruzzione durevule è i materiali di alta qualità ne facenu una suluzione affidabile per ambienti di machinazione esigenti, furnendu risultati consistenti è precisi à ogni usu.
In più di i so vantaghji funziunali, l'adattatore HSK à PSC hè cuncipitu cù a cumpatibilità è a facilità d'integrazione in mente. Si interfaccia perfettamente cù e macchine PSC, permettendu un funziunamentu senza interruzioni senza a necessità di mudificazioni o aghjustamenti estensivi. Sta capacità plug-and-play ne face una suluzione pratica è pratica per l'officine meccaniche è l'impianti di fabricazione.
In generale, l'adattatore HSK à PSC (Segment Clamping) hè un accessorio di utensili rivoluzionariu chì migliora e capacità di e macchine PSC permettendu l'usu di portautensili HSK. A so precisione, affidabilità è efficienza ne facenu un asset indispensabile per l'operazioni di machinazione muderne, chì permette à l'imprese di ottene risultati superiori è massimizà a so produttività.