Caratteristiche di u produttu
E duie superfici di u poligonu cònicu è di a flangia sò pusizionate è serrate, furnendu una trasmissione di coppia straordinaria è un'alta resistenza à a flessione chì si traduce in eccellenti prestazioni di taglio è in un aumentu di a produttività.
Adattendu u pusizionamentu è u serraggio PSC, hè un'interfaccia ideale per l'utensili di tornitura per garantisce una precisione ripetuta di ± 0,002 mm da l'assi X, Y, Z, è riduce i tempi di inattività di a macchina.
Tempu di messa in opera è di cambiamentu di l'utensile in 1 minutu, chì porta à un aumentu significativu di l'utilizazione di a macchina.
Custarà menu strumenti da processà aduprendu diversi mandrini.
Parametri di u produttu
À propositu di questu articulu
Dotatu di una custruzzione robusta, u portautensili di tornitura SVHBR/L hè custruitu per resiste à operazioni pesanti. Hè fattu di materiali di alta qualità chì garantiscenu durabilità è longevità, rendendulu un utensile di longa durata in ogni ambiente di machinazione. Stu portautensili hè cuncipitu per resiste à l'usura, permettendu un usu prolongatu senza compromettere e so prestazioni.
U cuncepimentu di precisione di u portautensili SVHBR/L permette una alta precisione è precisione dimensionale in l'operazioni di tornitura. Hè statu cuncipitu per minimizà e vibrazioni è e vibrazioni, risultendu in finiture superficiali lisce è una eccellente integrità superficiale. Stu portautensili di precisione assicura risultati consistenti è ripetibili, migliurendu a produttività è riducendu a necessità di rilavorazione.
U portautensili di tornitura SVHBR/L hè cumpatibile cù una vasta gamma di applicazioni di tornitura, ciò chì ne face un strumentu versatile in ogni cunfigurazione di machinazione. Hè adattatu sia per l'operazioni di sgrossatura sia per quelle di finitura, permettendu una machinazione efficiente è affidabile di diversi materiali, cumpresi acciai, acciai inossidabili, ghisa è leghe non ferrose. Stu portautensili offre flessibilità, permettendu à l'operatori di affrontà diverse attività di machinazione cun facilità.
Inoltre, u portautensili di tornitura SVHBR/L presenta un sistema di refrigerazione innovativu chì migliora l'evacuazione di i trucioli è minimizza l'accumulu di calore. Questu permette una rimozione efficiente di i trucioli è migliora e prestazioni di l'utensile, prevenendu l'usura prematura è prolungendu a vita di l'utensile. U sistema di refrigerazione assicura un flussu costante di refrigerante versu a zona di taglio, furnendu lubrificazione è riducendu l'attritu, risultendu in una migliore qualità di lavorazione.
U portautensili di tornitura SVHBR/L vanta ancu un design faciule da aduprà, chì u rende faciule da installà è da aduprà. Permette cambiamenti rapidi di l'inserti, riducendu i tempi di inattività è migliurendu a produttività. U so mecanismu di serraggio sicuru assicura chì l'inserti stanu in u so postu, aumentendu a stabilità durante l'operazioni di lavorazione.
In cunclusione, u portautensili di tornitura HARLINGEN PSC SVHBR/L hè un strumentu affidabile è versatile chì risponde à i requisiti esigenti di l'industria di a machinazione. A so custruzzione robusta, u so design di precisione è a so compatibilità cù diversi materiali ne facenu una scelta eccellente per ottene operazioni di tornitura di alta qualità. Cù e so prestazioni superiori è e so caratteristiche faciule d'utilizà, u portautensili SVHBR/L hè un aghjuntu preziosu à qualsiasi cunfigurazione di machinazione.
* Disponibile in sei dimensioni, PSC3-PSC10, Diametru 32, 40, 50, 63, 80 è 100