Funzioni di u produttu
E duie superfici di u poligonu cuniculatu è a flange sò posizionate è serrate, furnisce una trasmissione straordinaria di torque elevata è una alta forza di curvatura chì risulta in un rendimentu di taglio eccellente è aumenta a produtividade.
Adupendu u posizionamentu PSC è u serramentu, hè una interfaccia ideale di l'uttellu di tornu per guarantisce una precisione ripetuta ± 0,002 mm da l'assi X, Y, Z, è riduce i tempi di fermu di a macchina.
U tempu di cunfigurazione è u cambiamentu di l'uttellu in 1 minutu, chì porta à un incrementu significativu di l'utilizazione di a macchina.
Custarà menu arnesi per processà cù l'usu di diversi arbureti.
Parametri di u produttu
À propositu di questu Articulu
Un strumentu d'avanguardia cuncepitu per furnisce prestazioni è precisione eccezziunali in operazioni di tornu. Stu portautensili hè ingegneriatu cù i più alti standard di qualità è funziunalità in mente, facendu un strumentu indispensabile in l'industria di machining.
Custruitu cù materiali di prima qualità è tecniche di fabricazione avanzate, u portautensili SRDCN vanta una durabilità è longevità eccezziunali. Hè custruitu per resiste à e richieste di applicazioni di tornitura pesante, assicurendu un rendimentu affidabile ancu in i travaglii di lavorazione più impegnativi.
U sistema PSC (Positive Square Clamping) impiegatu in u portautensili SRDCN garantisce una stabilità è rigidità notevuli durante l'operazione di taglio. Stu disignu innovativu minimizza a vibrazione è maximizeghja l'efficienza di taglio, risultatu in finiture superficiali superiori è precisione dimensionale.
U portautensili SRDCN hè adattatu per una larga gamma di operazioni di tornitura, cumprese sgrossatura, finitura è profilatura. Hè cumpatibile cù diversi materiali, cumpresu l'acciaio, l'acciaio inossidabile, a ghisa è l'alea non-ferrous, facendu un strumentu versatile per diverse esigenze di machining.
Una di e caratteristiche chjave di u toolholder SRDCN hè a so capacità di cambià d'inserzione rapida è faciule. Questu permette à l'utilizatori di rimpiazzà in modu efficiente l'inserti opachi senza perde un preziosu tempu di produzzione. U mecanismu di serratura sicura mantene l'insertu fermamente in u locu, mantenendu un rendimentu di taglio coherente è riducendu u risicu di muvimentu di inserimentu o distaccu.
Inoltre, u portautensili SRDCN hè cuncepitu per u flussu di refrigerante ottimali è l'evacuazione di chip. A funzione di rinfriscante integrata assicura una rimozione efficiente di chip, riducendu l'accumulazione di calore è allungendu a vita di l'utensili. Questa funzione aiuta ancu à furnisce un refrigerante di punta à a zona di taglio, cuntribuendu à a prestazione di lavorazione mejorata è a qualità di finitura superficiale.
Cuncepitu ergonomicamente cun u cunfortu di l'utilizatori in mente, u portautensili SRDCN offre un grip eccellente è facilità di manipolazione. A so forma ergonomica è a superficia strutturata facilitanu una presa sicura, minimizendu a fatigue di l'operatore è maximizendu a produtividade.
In cunclusione, u HARLINGEN PSC TURNING TOOLHOLDER SRDCN hè un portautensili superiore chì combina affidabilità, precisione è versatilità. Cù a so custruzzione robusta, caratteristiche innovative è prestazioni eccezziunali, stu portautensili hè una risorsa preziosa per qualsiasi prufessionista o entusiasta di a machina chì cerca l'eccellenza in operazioni di tornitura.
* Disponibile in sei dimensioni, PSC3-PSC10, Diametru. 32, 40, 50, 63, 80 è 100