Funzioni di u produttu
E duie superfici di u poligonu cuniculatu è a flange sò posizionate è serrate, furnisce una trasmissione straordinaria di torque elevata è una alta forza di curvatura chì risulta in un rendimentu di taglio eccellente è aumenta a produtividade.
Adupendu u posizionamentu PSC è u serramentu, hè una interfaccia ideale di l'uttellu di tornu per guarantisce una precisione ripetuta ± 0,002 mm da l'assi X, Y, Z, è riduce i tempi di fermu di a macchina.
U tempu di cunfigurazione è u cambiamentu di l'uttellu in 1 minutu, chì porta à un incrementu significativu di l'utilizazione di a macchina.
Custarà menu arnesi per processà cù l'usu di diversi arbureti.
Parametri di u produttu
À propositu di questu Articulu
Il portautensili di tornitura HARLINGEN PSC SCLCR/L è un attrezzo ad alte prestazioni pensato per ottimizzare le operazioni di tornitura. Stu portautensili hè specificamente cuncepitu per furnisce precisione è efficienza in i prucessi di machining.
U portautensili di tornu SCLCR/L hè custruitu cù materiali durable per assicurà prestazioni è affidabilità di longa durata. Hè custruitu per resiste à l'usu pesante è pò suppurtà e richieste di operazioni di machining à alta velocità. Stu portautensili hè cunnisciutu per u so disignu solidu è robustu, assicurendu stabilità è precisione in tuttu u prucessu di machinazione.
Una di e caratteristiche principali di u portautensili di tornu SCLCR/L hè a so versatilità. Hè cumpatibile cù una larga gamma di inserti di taglio, chì permettenu flessibilità in a machinazione di diversi materiali è ottene diverse finiture di superficia. Questa versatilità ne rende una scelta ideale sia per operazioni di sgrossatura sia di finitura.
Le porte-outils de tournage SCLCR/L est également connu pour son design convivial. Dispone di un mecanismu di serratura faciule d'utilizà chì mantene in modu sicuru l'inserti di taglio in u locu. Questu assicura un posizionamentu precisu è minimizza u risicu di u muvimentu di l'utensili durante a machining. U sistema di clamping efficiente permette ancu cambiamenti rapidi è senza fastidiu di inserimentu, riducendu i tempi di inattività è migliurà a produtividade.
In più di a so custruzzione robusta è di u disignu faciule d'utilizazione, u portautensili di tornu SCLCR/L hè ancu equipatu di un sistema di refrigerazione efficace. Stu sistema furnisce un rinfrescante ottimale è l'evacuazione di chip durante l'operazione di machining. U refrigerante aiuta à dissiparà u calore generatu da u prucessu di taglio, allungendu a vita di l'utensili è migliurà u rendiment di taglio.
U portautensili di tornitura SCLCR/L hè adattatu per una larga gamma di applicazioni, cumprese tornitura, sfacciatura è profilatura. Pò esse usatu per machinà diversi materiali, cum'è acciai, acciai inossidabili, ghisa, è leghe non-ferrous. A so versatilità è a so prestazione facenu un strumentu preziosu per l'industrii cum'è l'automobile, l'aerospaziale è a metallurgia generale.
En résumé, le porte-outils de tournage HARLINGEN PSC SCLCR/L est un outil fiable et versatile conçu pour optimiser les opérations de tournage. A so custruzzione durabile, u disignu faciule d'utilizatore è u sistema di refrigerante efficiente facenu un asset preziosu in ogni installazione di machining. Cù a so versatilità è a so precisione, stu portautensili hè sicuru di furnisce prestazioni eccezziunali è ottene risultati di alta qualità.
* Disponibile in sei dimensioni, PSC3-PSC10, Diametru. 32, 40, 50, 63, 80 è 100