Funzioni di u produttu
E duie superfici di u poligonu cuniculatu è a flange sò posizionate è serrate, furnisce una trasmissione straordinaria di torque elevata è una alta forza di curvatura chì risulta in un rendimentu di taglio eccellente è aumenta a produtividade.
Adupendu u posizionamentu PSC è u serramentu, hè una interfaccia ideale di l'uttellu di tornu per guarantisce una precisione ripetuta ± 0,002 mm da l'assi X, Y, Z, è riduce i tempi di fermu di a macchina.
U tempu di cunfigurazione è u cambiamentu di l'uttellu in 1 minutu, chì porta à un incrementu significativu di l'utilizazione di a macchina.
Custarà menu arnesi per processà cù l'usu di diversi arbureti.
Parametri di u produttu
À propositu di questu Articulu
Presentazione di Harlingen PSC Turning Toolholder DVVNN, a soluzione definitiva per operazioni di tornitura di precisione. Ingegneriatu cù tecnulugia d'avanguardia è artigianalità eccezziunale, stu portautensili hè cuncepitu per rivoluzionari u modu di avvicinà i prucessi di tornitura.
Harlingen PSC Turning Toolholder DVVNN hè un strumentu versatile è durable chì assicura prestazioni eccezziunali ancu in e cundizioni più esigenti. A so custruzzione robusta furnisce una stabilità è una rigidità eccellenti, chì permettenu operazioni di rotazione à alta velocità è pesanti. Stu portautensili hè meticulosamente fabbricatu da materiali di prima qualità per guarantisce una durabilità è una longevità eccezziunali, facendu un investimentu preziosu per ogni prufessiunale di machining.
Una di e caratteristiche chjave di u Harlingen PSC Turning Toolholder DVVNN hè u so design unicu chì facilita l'evacuazione di chip senza sforzu. Questa innovazione di design assicura una rimozione efficiente di chip durante u prucessu di tornitura, prevenendu l'intasazioni è permette una lavorazione continua è ininterrotta. U risultatu hè una produttività rinfurzata è un downtime ridutta, chì vi permette di maximizà a vostra efficienza operativa.
Inoltre, u Harlingen PSC Turning Toolholder DVVNN hè cuncepitu cù precisione è accuratezza in mente. A so geometria precisa è e tolleranze strette permettenu una machinazione precisa, chì furnisce una finitura di superficia impeccabile è una precisione dimensionale. Stu portautensili hè ideale per una larga gamma di applicazioni di tornitura, cumprese a facciata, a scanalatura interna è esterna, a filettatura è a smussatura, frà altri. Sia chì travagliate cù l'acciaio, l'aluminiu, o altri materiali, questu portautensili hè u vostru cumpagnu affidabile.
U Harlingen PSC Turning Toolholder DVVNN vanta ancu una stabilità eccezziunale è proprietà di smorzamentu di vibrazioni. U so disignu innovativu minimizza e vibrazioni, assicurendu finiture di superficia superiore è allungendu a vita di l'utensili. Questa funzione hè particularmente benefica quandu si travaglia cù materiali sfida o realizanu operazioni delicate. Pudete cunfidà stu portautensili per furnisce risultati coerenti è eccezziunali ogni volta.
In più di a so prestazione eccezziunale, u Harlingen PSC Turning Toolholder DVVNN offre una facilità d'installazione è intercambiabilità. Cù a so cumpatibilità cù diverse macchine di torni CNC, pudete integrà perfettamente stu portautensili in a vostra configurazione esistente. Questa versatilità permette una più grande flessibilità è adattabilità per risponde à diverse esigenze di machining.
Quandu si tratta di tornitura di precisione, u Harlingen PSC Turning Toolholder DVVNN si distingue da a cumpetizione. U so rendimentu eccezziunale, a durabilità è a facilità d'utilizazione facenu u strumentu di scelta per i prufessiunali di machining in u mondu sanu. Pruvate a putenza è l'affidabilità di u Harlingen PSC Turning Toolholder DVVNN è portate e vostre operazioni di tornitura à novi alture.
* Disponibile in sei dimensioni, PSC3-PSC10, Diametru. 32, 40, 50, 63, 80 è 100