Funzioni di u produttu
E duie superfici di u poligonu cuniculatu è a flange sò posizionate è serrate, furnisce una trasmissione straordinaria di torque elevata è una alta forza di curvatura chì risulta in un rendimentu di taglio eccellente è aumenta a produtividade.
Adupendu u posizionamentu PSC è u serramentu, hè una interfaccia ideale di l'uttellu di tornu per guarantisce una precisione ripetuta ± 0,002 mm da l'assi X, Y, Z, è riduce i tempi di fermu di a macchina.
U tempu di cunfigurazione è u cambiamentu di l'uttellu in 1 minutu, chì porta à un incrementu significativu di l'utilizazione di a macchina.
Custarà menu arnesi per processà cù l'usu di diversi arbureti.
Parametri di u produttu
À propositu di questu Articulu
Presentazione di Harlingen PSC Tornitura Toolholder DDHNR/L - l'ultimu strumentu per applicazioni di tornu di precisione. Ingegneratu cù tecnulugia di punta è utilizendu materiali di prima qualità, stu portautensili stabilisce un novu standard in rendiment è durabilità.
L'Harlingen PSC Turning Toolholder DDHNR/L hè cuncepitu per furnisce stabilità è rigidità eccezziunale durante l'operazione di tornitura. U so design ergonomicu assicura una manipulazione ottima è riduce a fatigue, chì permette à l'operatori di travaglià cun facilità è efficienza. Cù stu toolholder, pudete ottene risultati precisi è precisi ogni volta.
Una di e caratteristiche principali di l'Harlingen PSC Tornitura Toolholder DDHNR/L hè a so versatilità. Hè cumpatibile cù una larga gamma di inserti di tornu, facendu adattatu per diverse applicazioni è materiali. Sia chì travagliate cù l'acciaio, l'aluminiu, o qualsiasi altru materiale, stu portautensili darà prestazioni è risultati eccellenti.
A durabilità hè un altru aspettu impressiunanti di u Harlingen PSC Turning Toolholder DDHNR/L. Custruitu da materiali d'alta qualità, hè custruitu per resiste à i rigori di l'usu pesante. U portautensili presenta ancu un robustu mecanismu di serratura, assicurendu a ritenzione sicura di l'inserti durante u funziunamentu, ancu sottu forze di taglio elevate.
Stu portautensili hè pensatu per a stallazione è a rimozione senza sforzu. Incorpora un sistema di cambiamentu rapidu, chì permette à l'operatori di rimpiazzà rapidamente inserti senza bisognu di strumenti supplementari. Questa funzione ùn solu risparmia u tempu, ma ancu aumenta a produtividade, chì permette à l'operatori di mantene l'operazioni in esecuzione.
Inoltre, u Harlingen PSC Turning Toolholder DDHNR/L vene cun un disignu unicu di rompe chip. Stu disignu furnisce un cuntrollu efficiente di chip, prevenendu l'accumulazione di chip è aumentendu u rendiment generale di taglio. U risultatu hè una qualità di finitura mejorata è una vita di l'utensili allargata, riducendu a necessità di cambiamenti frequenti di l'utensili.
A sicurezza hè una priorità assoluta quandu si tratta di Harlingen PSC Turning Toolholder DDHNR/L. Hè dotatu di caratteristiche innovatori chì minimizzanu u risicu di accidenti è ferite. U portautensili include un sistema di serratura sicura, assicurendu a massima stabilità è minimizendu e probabilità di dislodgment di l'utensili durante l'operazione.
Inoltre, u Harlingen PSC Turning Toolholder DDHNR/L hè cuncepitu per minimizzà vibrazioni è chatter. Questu permette à l'operatori di ottene taglii lisci è precisi, riducendu a necessità di operazioni secundarie è aumentendu a produtividade generale. U disignu è a custruzione avanzati di u portautensili facenu un strumentu indispensabile per ogni applicazione di tornitura.
In cunclusione, u Harlingen PSC Turning Toolholder DDHNR/L stabilisce un novu benchmark in a tecnulugia di l'utensili di tornu. E so prestazioni eccezziunali, versatilità, durabilità è caratteristiche di sicurezza facenu un must-have per ogni operazione di machining. Pruvate a diferenza cù u Harlingen PSC Turning Toolholder DDHNR/L è sbloccate un novu livellu di tornu di precisione.
* Disponibile in sei dimensioni, PSC3-PSC10, Diametru. 32, 40, 50, 63, 80 è 100